Nedräkning påbörjad!

Sista veckan på jobbet är på börjad. Känns bra att det snart är över. Har massa saker att fixa innan det är dags för exjobbbet, för att inte tala om att jag måste vila upp mig.
Hade en underbar men väldigt uppbokad helg som inkluderade både släktträffar, födelsekalas för E och afterwork. Har knappt varit hemma.

Idag träffade jag M efter jobbet. Har inte träffat henne på hela sommaren så vi hade en del att prata om. Försökte planera in vilka danskurser vi ska gå, vi går i princip alltid tillsammans vilket gör att vissa har svårt att hålla isär oss. Vi kom fram till att vi ska testa en ny jazzlärare som man tydligen antingen älskar eller hatar (hoppas på det första), kan bli intressant. Själv är jag lite inne på att börja med någon slags latindans igen men det kommer nog ta för mycket tid tyvärr.

Nu blir det te & macka och sedan hopp i säng illa kvickt. Har storartade planer på att promenera till jobbet imorgon, det tar ungefär 50 minuter så jag måste gå hemifrån runt 7...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0