Finns det inte godis får man hitta något annat...

Har övergett påskgodiset och sitter istället och trycker i mig vitlöksbaguette. Inte bra om man ska träna på kvällen, kommer lukta apa.
Har lyckats plugga en del men inte lika bra som L som var uppe och mailade vid sjutiden i morse...starkt jobbat. Själv gick jag upp vid 10 men det är ju lika bra att passa på att sova när man har chansen. Vem vet när man får sova nästa gång.
Har en rätt hysterisk vecka framför mig mycket plugg men också mycket roliga grejer som händer. Det blir två födelsedagskalas och sen fick jag precis höra att en kompis som flyttat från stan ska vara hemma över helgen så då blir det fika med henne också.
Ska äta på restaurang i kväll, vet inte var än, sitter och väntar på folket ska höra av sig. Hatar när folk inte kan planera i tid. Själv är jag en väldigt planerande och punktlig människa, i alla fall i den mån västtrafik tillåter =) Men är jag inte i tid har jag i alla fall vett nog att höra av mig. Någon är just nu ca 45 minuter från att få ett argt telefonsamtal från mig...

Nu borde jag nog fortsätta med pluggandet...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0