Firar med glass

Fick precis redan på att jag klarat min tenta! Så nu firar jag med Ben and Jerry's-glass för det är jag värd. Ska bara skriva klart min rapport och maila en person som har hand om examensarbeten så kan jag känna mig betydligt lugnare inför helgen. Behöver verkligen vila ut mig, har varit på väg att försova mig två gånger den här veckan. Nästa vecka blir hektisk, mycket inlämningar och en presentation i skolan eftersom kursen avslutas då och sen min stora dag som ska firas!

Nu ska jag iväg på baletten, är sista gången för terminen så det känns lite tråkigt men samtidigt ska det bli skönt att få tid över till annat. Kroppen behöver ju dessutom vila lite mellan varven.
Dags att packa väskan och fixa håret innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0