Sol hela dan

Lyckades bli magsjuk precis efter påsken, inte så himla lyckat. Har haft massa obligatoriska övningar i skolan så jag har fått tvinga mig att gå dit men har knappt kunnat äta någonting. Nu mår jag i alla fall bättre.

Gick på stan med M som är hemma från skåne, satt på condecos uteservering på avenyn och drack cappuccino i solen. Jag blir verkligen glad av detta vädret!  Hoppas på jättefint väder hela helgen utom de timmarna som jag ska vara i danssalen, känns verkligen inte riktigt bra att vara inomhus när det är soligt och varmt. Blir nog en och annan glass i helgen.

Just nu sitter jag och väntar på att min akvarellmålning ska torka. Målade en del när jag var liten men har inte haft tid med det de senaste åren. När jag tänker efter har jag nog inte ens hållit i en pensel på sex år. Det kändes verkligen ovant. Resultatet blev ju inte direkt ett mästerverk heller men det var kul att testa igen.

Ska inte bli en sen kväll idag för jag måste upp och plugga imorgon. Tragiskt men sant, har helt sjukt mycket att göra så ska jag hinna träna måste jag plugga på morgonen. Så det är nog dags att stänga av datorn nu.

Kram / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0