Underskatta aldrig vädret

Idag har jag varit effektiv, var uppe vid åtta och tvättade, sedan skrev jag klart rapporten och skickade inte den och sen har jag städat och diskat och gjort massa andra tråkiga saker som ändå måste fixas nån gång.
Blev så glad när jag såg hur fint väder det var imorse! Vädret kan verkligen få en glad vilken skitdag det än är.
Nu ska jag till apoteket och slåss med pensionärerna...

Har varit på dansbutiken och köpt ny dräkt. Är verkligen helt förvånad över hur de som designar dräkter tror att man ser ut. Axelbanden är ju nästan en halvmeter långa och jag är rätt pryd som sagt och tycker om att visa för mycket i den regionen. Vill ju inte att dräkten ska ge sig ut på egna äventyr i cambréerna, hej o hå. Köpte en fin dräkt som jag ska korta axelbanden på. Det borde gå rätt smidigt.

Det blir middag hemma hos mamma ikväll. Ska bli jättegott att få äta hemlagad mat, har bara ätit frysta lunchlådor hela veckan och maten tappar ju så mycket smak när man fryser den.
Idag är det CSN-dag och det ska firas, enda dagen i månaden jag känner mig rik. Tänkte känna mig rik hela helgen och sen betala räkningarna på söndag kväll och bli fattig student igen.

Nu ska jag ut i solen och njuta!
Kram på er / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0