Lov!

Nu har jag äntligen fått påsklov, om man nu ska kalla det lov. Det är i alla fall en extra lång helg. Har inte så mycket att plugga på heller, behöver bara läsa in några labbar som jag ska ha nästa vecka.
Orkar inte göra middag ikväll, det blir skinksmörgås istället. Inte bra att träna på om man säger så men hinner inte laga mat om jag ska springa förbi biblioteket på ditvägen. Har nog sparat många tusenlappar på att låna böcker och filmer på biblan. Ska låna Mia- sanningen om gömda idag tänkte jag.
Smart som jag är har jag bokat tvätttid imorgon kl. 8. Lite korkat, borde sova ut när jag får chansen men jag måste verkligen tvätta, har knappt något att sätta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0