Fredagkväll och redan sömnig...

Idag har jag hunnit med mycket. Var uppe kl 8 och tvättade, var riktigt segt att ta sig upp men åt god frukost ute på balkongen så då vaknade jag till. Sedan var jag ute och joggade en runda med F, kändes bättre än vad jag trodde det skulle göra, blev nog bara ca 2 km men det är en bra början. Har rätt dåliga skor så jag får ta det försiktigt. Vill inte köpa nya skor nu för det känns onödigt i och med att jag inte kommer ha någon användning av dem i höst eftersom jag ska dansa.

Fick räkningen för danskurserna idag. Fanns ett litet meddelande från min danslärare på den, så himla sött... Längtar efter att få börja träna igen. Det här lilla uppehållet har bara varit bra för mig. Jag har haft tid för annat och jag har fått tillbaka motivationen, dessutom har jag sparat en himla massa pengar.

Blev en liten sväng på kalaset på kvällen, sushi med E och sedan hem. Ska försöka sova i natt, orkar ändå inte festa så lika bra att passa på att  vila ut.

Nu ska jag titta på Juno.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0