I did a Marilyn!

Kom precis hem från tjörn. Har haft en underbar dag i Skärhamn. Rejält blåsig dock och dumma lilla jag tog på mig kjol vilket resulterade i att jag gjorde en och annan marilyn och flashade mig för den lokala räddningstjänsten. Stod vid bankomaten och höll på att slå in kod och grejer och insåg att kjolen höll på att åka upp, försökte få mamma att hjälpa mig att hålla fast kjolen tills jag tagit pengarna men hon bara " va?, hålla kjolen, vilken kjol?". Tack för den hjälpen liksom.
Besökte akvarellmuséet och såg på en Elsa Beskow-utställning. Riktig barndomsnostalgi!

Fick för mig att jag ville bada men kom på att det nog inte hade varit så bra för mig förkylning som är på väg att gå över.

Nu ska jag inventera lite i skåpen för att se vad som saknas (=vad jag kan köpa med gott samvete på IKEA imorgon).
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0