I'm free...

Igår jobbade jag mitt sista pass för sommaren och förhoppnings vis det sista ever på det jobbet.
Jag firade med att gå på liseberg med min kusin. Det var jättelängesen jag var där och åkte, brukar mest gå dit för att gå på konserter. Vi hade jättekul och avslutade kvällen med att gå på Lotta på Liseberg (tyvärr ösregn till och från).

Idag sov jag ut ordentligt och bara lyckats äta frukost än så länge. Imorgon får jag ta tag i allt som måste göras. Nu ska jag åka och handla mat. Får låna mammas bil så det blir lite smidigare och billigare. Känns lite dumt att promenera iväg till Willy (tar ca 25 min) och så börjar det spöregna. Inte kul att bli blöt igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0