Shit också

Lyckades dra på mig en liten magsjuka så här i slutet av ledigheten. Himla onödigt. Låg i sängen och tyckte synd om mig själv i ett dygn tills jag bestämde mig för att nu är jag frisk och kan gå och träna... Lite korkad låter det som faktiskt men träningen gick mycket bättre än jag väntat mig. Tränade Body Jam på Sportlife, typ lite street dance- och jazzdansaktigt pass. Det var jättekul även fast jag inte är så streetig av mig. Kände mig mest som en okordinerad studsboll när jag försökte göra housesteg...

Nu ska jag promenera till systemet och köpa dricka till förfesten ikväll. Ska hälsa på A i hennes nya lägenhet. Men först blir det födelsedagskalas för min farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0