Sista lediga veckan...

Snart dags att börja plugga igen och vad händer? Jo jag vaknar upp med världens jäkla förkylning, det sista jag har tid med just nu. Har ägnat 2 timmar att försöka boka av ett träningspass men ingen svarar i telefon.
Funderar på att ringa pappa och be honom handla åt mig, har nästan ingenting i kylen och det är nog inte så himla lämpligt att jag går ut idag.
Måste bli frisk snart så att jag kan få gjort de saker som behöver göras innan skolan börjar. Hade tänkt åka till IKEA, träna, frosta av frysen, storstäda hemma, städa ur garderoben... Är alldeles för trött för att orka med något av det just nu. Dessutom skulle jag bara snora ner allting.
Ska göra en kopp te nu (eller föresten, lika bra att göra en hel kanna) och titta på gossip girl-reprisen som börjar om 30 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0