Fuchsia beklagar sig

Nu sitter jag och tittar på So you think you can dance. Har inte skaffat mig något favoritpar än men det lutar åt Randi och Evan. Broadwayjazz är ju min favoritstil så Evan ligger nära till hands som favorit.

Har bestämt mig för att lägga mig tidigt för jag har knappt kommit ur sängen de senaste mornarna och har fått slänga i mig frukost. Herrugud har verkligen dålig karaktär när det kommer till sånt.
Blir grapefrukt till kvällsmat, har hetsätit ett halvt paket kakor så jag måste kompensera med någonting nyttigt.

Hade mor här på fika, alltid trevligt att få beklaga sig över sitt lilla skitjobb. Ska inte säga skitjobb egentligen, det är ett viktigt jobb men det är sjukt dåligt betalt och man blir behandlad som skit av vissa personer så det är inte direkt roligt att gå dit på morgonen. Tur att vissa kollegor är trevliga, det är de som gör att man orkar med.

Hade en löprunda inplanerad med L men vi fick ställa in pga skitvädret och min förkylning. Synd, behövde verkligen träna.

Kram och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0