Har gått in i värmedvala

Hade storartade planer för kväll. Skulle tränat, tvättat och handlat (ja allt detta på samma kväll). Det hela slutar med att jag höll på att somna i soffan, vet inte vad vädret gör med mig. Det är i alla fall inte meningen att man ska jobba inomhus utan fungerande luftkonditionering det är ett som är säkert.
Tog cykeln till jobbet idag, det kändes bra. Var till och med snabbare än bussen och jag är verkligen inte känd för att cykla fort.
Nu blir det glass, hallon och chokladsås till kvällsmat. Kanske inte ska säga att jag åt mackor till middag...men har verkligen ingen matlust när det är så här varmt.
Just nu går fläkten för fullt i sovrummet s att det ska bli lite svalare. Har bytt ut mitt underbara täcke mot ett tunnare så nu hoppas jag att jag kan sova i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0