Kaos, flams och snö

Denna dagen har varit en enda röra. Massa kaos/flams på jobbet vilket resulterade i mycket skratt men lite gjort, men att skratta är ju aldrig fel. Har ägnat timmar åt att lösa en tjejs datingproblem.
Igår kväll kunde jag inte stänga min balkong dörr och det ösregnade ute så jag stängde den så gott jag kunde och tänkte att det fixar jag väl på morgonen. Men inte heller på morgonen fick jag stängt den (det regnade fortfarande...) Det blev till att ringa lilla mor som fick komma upp och dra igen dörren, vet inte hur hon lyckades men nu är den i alla fall stängd. Har inte vågat öppna den eftersom jag är rädd att jag inte kommer kunna stänga den igen. Och förresten så regnar det fortfarande så det är ingen vits med att öppna den.
När jag kom hem visade det sig att frysen flippa ur på nåt sätt. All mat var fortfarande fryst men på översta hyllan  hade jag ett större fall av winter wonderland. Har alldeles för mycket mat i frysen för att kunna frosta av nu så jag gjorde snöbollar och slängde i slasken. Borde nog frosta av snart, kan ju bjuda kollegorna på muffins i morgon så blir jag av med dem snabbare (muffinsen alltdå, inte kollegorna).

Försökte göra lite situps och upptäckte att jag slappat av rejält. Körde plankan och skakade som jag vet inte vad de första 30 sekunderna (brukar hålla en minut). Måste träna mer sånt så jag inte dör när jazzen kör igång i höst.
Nu blir det streching och sen ska jag lägga mig och sova.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0