Monday 090727

Var på tjörn hela helgen och kom hem jättesent igår kväll. Blev till att köpa färdigmat att ta med till jobbet men det var väl lika bra för jag är så himla trött på att laga mat. Nu kokar jag pasta till den gamla halloumi-pastasåsen som jag gjorde förra veckan.
Tog inte med mig datorn till tjörn så jag har känt mig lite avskärmad från omvärlden denna helgen. Är ju egentligen rätt lustigt för kanske 12 år sedan klarade jag mig bra utan vare sig internet eller mobiltelefon.
Fick lön i fredags så jag känner mig lite rik för tillfället, till och med efter att jag betalat räkningarna. Ska försöka att inte shoppa upp lönen utan vänta någon månad för att se hur mycket jag egentligen har att röra mig med.

Är fruktansvärt trött på mitt jobb, det enda positiva är arbetskamraterna (de yngre). Har 9 dagar kvar att jobba och jag kämpar för att hålla ut. Behöver verkligen sova ut och få tid att fixa lite saker som jag behöver få gjort. Tex förbereda exjobbet och sy klart min klänning.

Det blev allsång med L efter jobbet idag. Det var en rätt blöt historia. Och skrikig, jäkla Johan Palm-fans. Och L hade valt platser mitt i fjortissmeten... Köpte en polkanapp för att smälta in bättre.

Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0