Tuesday 090728

Blev både skjutsad och hämtad från jobbet idag, vilket lyx! Kändes verkligen som om tiden stod stilla idag på jobbet.
Nu blir det middag hemma hos mor. Jag har bakat en limepaj som vi ska äta till efterätt, eller jag bakade den för längesen och sen har resterna blivit liggande i frysen. Kände att det var läge att äta upp den, tror inte den klarade det lilla missödet min frys var med om förra veckan. Lika bra att äta ur frysen och frosta av. Hmm måste nog bjuda hem lite folk som får hjälpa mig att äta upp all glass, annars kommer jag rulla fram.
Ikväll blir det So you think you can dance. Saknar dansen nu när jag har tagit ledigt några veckor. Funderar på att ta en klass imorgon, det skulle vara roligt. Har bestämt att jag inte ska dansa förrän jag verkligen vill det. Ska man betala 140 kr för en klass får man verkligen vilja det...och känna att man orkar med det oxå för den delen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0