Friday, friday, friday

Äntligen fredag! Det var en riktigt seg dag på jobbet idag. Det var söta J:s sista dag på jobbet idag så hon bjöd på jättegod kladdkaka. Synd att hon slutar men samtidigt förstår jag henner, kommer sakna henne.
Har bara tre veckor kvar att jobba så jag ska kämpa på ett tag till.
Cyklade till jobbet idag (man blir så illa tvungen när man vaknar 50 minuter innan man ska börja jobba) och det var skönt att få lite motion nu när jag inte har dansen.

Kände att jag behövde vara ensam ett tag, så jag sitter hemma och ser på tv ikväll. Funderar på om jag ska göra en smoothie eller om jag ska dricka kaffe. Ska kanske testa lattevispen som jag köpte för ett år sedan och aldrig har använt.
Ska titta på ridtävlingarna från Falsterbo nu och uppleva lite tonårsnostalgi.

Hoppas på fint badväder i helgen men vågar inte tro på det riktigt.
Kram

Kommentarer
Postat av: IDA WARG

Tack :) Ja absolut! De kör ganska teknisk lyriskjazz :) Jätte bra och musikaliska koreografier, de är underbara! Du kan se klipp på deras koreografier på min blogg lite längre ner i kategorin DANCE :)

2009-07-18 @ 22:03:16
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0