You shall not steal...

Äntligen slut på denna veckan, höll på att somna de sista timmarna på jobbet. Och det blev inte bättre av att någon j*vel snodde min mjölk så jag inte kunde dricka kaffe på fikarasten. Jädra snikna analfabet, jag hade till och med skrivit mitt namn på mjölkpaketet, man kan ju fråga om man får ta annars låter man bli och dricker den äckliga kaffemaskins-cappucinon (vilket jag egentligen inte unnar min västa fiende, eller jo det gör jag nog). Blir så himla arg på folk som beter sig hur som helst, ouppfostrade skitkärringar.
Nu blev det mycket fula ord från mig. Får väl hoppas för tjuvens skull att jag inte kommer på henne (är rätt säker på att det är en hon för 90 % av personalen är kvinnor och jag hade rast samtidigt som de flesta killarna...) för jag är inte snäll när jag blir arg...

Nu blir det kvällsmat och tidig kväll, lika bra det. Jag behöver sova ut.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0