Slapp, slappare, Fuchsia

Himla synd att det är sånt här skitväder när jag är ledig, hade viljat komma ut och promenera. Hoppas på bättre väder imon. Idag har det bara blivit en kort promenad till apoteket och sen till mataffären. Hittade en minirosbuske att ha fönstret, mitt vardagsrum behöver verkligen lite färg. Sedan kom pappa hit och fikade en stund.

Det blir hemmakväll ikväll, men jag behöver ta det lugnt. Sov nästan tio timmar i natt så jag har en del att ta igen. Behöver fixa lite hemma och sen ska jag påbörja mitt sy-projekt, det ska bli en klänning.

Hittade detta receptet på melon smoothie på veckorevyns hemsida, låter riktigt mumsigt. Lite jobbigt att släpa hem alla melonerna bara.

0,5 dl tärnad vattenmelon
0,5 dl tärnad galiamelon
0,5 dl tärnad cantaloupmelon
2 dl naturell yoghurt
1 msk flytande honung

Sitter och halvtittar på Star Wars- rymdimperiet slår tillbaka, gillar Yoda. "Do or do not, there is no try" är ett citat man borde leva mer efter.
Nu blir det middag hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0