Hästnostalgi

Nu sitter jag framför datorn och dricker kaffe och lyssnar på Sommar med Malin Baryard. Jag red en hel del när jag var yngre och på senare tid har jag börjat sakna det. När jag började plugga på universitetet fick jag välja mellan dansen och ridningen och valde dansen eftersom jag tänkte att ridningen var något man kunde hålla på med även när man blev äldre medan kroppen nog inte håller för att dansa när man kommer upp i 30-årsåldern.
Det börjar kännas som det är lite läge att ta upp ridningen igen men samtidigt är jag inte riktigt redo att ge upp dansen. Det är ju inte möjligt för mig att betala för båda dans och ridning tyvärr.
Sen ska man ju hitta en tid som passar med exjobbet, finns tyvärr inte alltför många passande grupper. Det är jättedumt att jag inte bestämt arbetstider med min handledare vi har bara sagt heltid men jag vet inte om jag kan flexa.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har kort dag på jobbet imorgon sen blir det shopping på stan med L.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0