Tisdagen avklarad

Tittar på So you think you can dance. Får mig att sakna dansen men det är lika bra att jag tar en paus.
Mor var här och drack te och vi skulle titta på Midsommer murders men vi pratade bort halva programmet.

Nu har jag bara 13 dagar kvar att jobba och 3 av dem är korta dagar så det är bara 10 jobbiga dagar kvar.

Åkte in till stan och fikade på franska caféet med L efter jobbet. Älskar deras moussebakelser, vi köpte en hallon och en choklad och delade på dem.

Min kalender börjar fyllas upp med lite aktiviteter för augusti. Det känns bra, blir stressad av att inte ha saker inplanerade. Det är så ovant för mig att ha en massa ledig tid men det är nog bra egentligen, behöver lära mig att slappna av.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0