Cookie monster...

Har havrekakor i ungnen...mmm kommer bli gott när jag kommer hem från dansen. Havrekakor och Desperate housewives...längtar redan.

Ska på intervju på torsdag, hoppas verkligen jag får detta projektet så jag kan lugna ner mig. Min lilla ledighet har inte varit vad jag tänkt mig, all denna stress, är värre än inför en tenta.

Lyssnar på Dirty dancing 2-soundtracket, älskar latinmusik. Brukade dansa latin när jag var yngre, saknar det men vill inte börja utan partner, det slutar bara med att jag får göra killstegen och det är inte det jag vill lära mig.

Frysen börjar fyllas upp i alla fall: 5 portioner köttfärssås är en bra början. Bröd blir nästa projekt...tänkte baka grahamsfrallor och något ljusare bröd, bananbröd kanske?

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0