I skolan

Sitter i skolan och väntar och ska strax iväg på ett möte om ett projekt jag ev ska göra i höst. Måste bara hitta något att äta, hade inte räknat med att mötet skulle bli så sent.

Har träffat några vänner och förberett en presentation vi ska ha på onsdag. Det gick ganska bra men måste lära mig att tala långsammare, får väl meditera innan redovisningen så jag jag kommer i stämning =)

Har lyckats skada min handled, troligtvis av allt spelande. Kan knappt hålla en vattenflaska. Tänkte träna ikväll men kommer ju inte kunna göra några armhävningar på ett tag och det är ju så lätt hänt att man skadar sig mer. Kanske borde stanna hemma men behöver röra på mig. Börjar snart jobba och då blir det inte mycket gjort.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0