Klantfia

Har varit ute på trevlig promenad med E och ätit oförskämt mycket glass...men det var vi värda tycker jag!

Har annars haft en riktig klant-dag idag.
Klant nr 1: Jag hällde ut ett helt rör c-vitamin, tror jag fick upp allt med det märker jag väl. Nästa gång jag spiller skurar golvet börjar det väl bubbla och fräsa.
Klant nr 2: Tänkte jag skulle använda rakgel när jagt rakade benen istället för att bara raka i duchsen. Resultat: sköt en stråle rakgel tvärs över badrummet. Hoppas verkligen att jag lyckades torka upp allt annars halkar jag väl vilket skulle kunna bli dagens klant nr 3...

Har kommit fram till att jag kan unna mig lite shopping. Har ju trots allt fått lön. Behöver köpa en mindre kladdig solkräm till ansiktet. Vill helst inte känna att jag går omkring med ett halvt smörpaket utkletat i ansiktet. Har lite behov av nya toppar också men det får absolut inte bli någon impuls-shopping. Å andra sidan planerar jag för noga vad jag ska köpa brukar det resultera i att jag inte hittar någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0