Moln på himlen både ute och inne...

Är så trött på alla motgångar, kan inte ta fler. Är inte bra för självkänslan och jag tror det börjar synas. Igår höll jag nästan på att börja gråta utan anledning och sånt gör jag aldrig. Allting brukar ju ordna sig i slutändan men just ju känns det väldigt hopplöst.

Det positiva är att nu är alla mina kurser godkända har 240hp och jag är hyffsat nöjd med resultatet. Har inte toppbetyg i det mesta som på gymnasiet men det är ju inte lika viktigt längre. Det handlar ju mer om personlighet när man söker jobb.

Gårdagens shoppingrunda resulterade i bland annat en svart skinnjacka (som jag har letat efter jättelänge) och ett regnställ (så jag slipper svära över att min sommar-garderob inte är anpassad till Gbg-vädret) plus en väldigt massa impulsköp. Ullared är ett farligt ställe.
Blev middag på Burger King igår, hör inte till det normala att jag äter sånt men någon gång kan man ju tillåta sig det.

Tänkte gå ut och promenera nu men vädret ser inte ut att tillåta det hela om jag inte tar på mig regnstället...

Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Vad har du gått i för kurser? :)



Jo jag tror också det är ett bra upplägg att köra det i Dirty Dancing. Hehe ni får hoppas på att det kommer visas i Sverige snart :) Vore ju dumt om de inte visade det..



Hoppas allt är bra med dig!

2009-06-12 @ 01:02:37
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0