My lifesaver!

En riktig lifesaver är min nya fläkt, den får det åtminstone att kännas som att det finns luft i lägenheten. Har inte kunnat öppna balkongdörren förrän för några minuter sen pga värmen. Helt sjukt, men det är nästan som om jag önskar att det ska bli kallare.
Slutade tidigt idag så det blev en sväng på stan, antagligen den sista sä länge det inne blir kallare.

Pappa kom hit med nya tv:n idag så nu ska jag titta på det sista av Mary Poppins. Blev så jobbigt att titta på den lilla bilden i datorn att jag somnade ifrån det hela.

Ska koka lite pasta till lunchen imorgon, ska göra tomat och mozzarellasallad, orkar inte äts varm mat, ännu mindre laga något som kräver att man använder spisen eller ugnen någon längre tid. Har ätit pastasallad hela helgen och idag blev det tonfiskröra. Jaja, allt är ju bättre än att gå till pizzerian och köpa mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0