Trött Fuchsia utan TV

Har haft en galet intensiv vecka. Har jobbat till fem och sedan stressat hem för att dansa. Har slarvat jättemycket med maten vilket inte alls är bra. Har bestämt mig för att jag ska äta ordentligt i sommar så jag inte börjar pendla i vikt igen. Är en riktig småätare, älskar att äta kakor, godis och frukt mellan måltiderna, det kan jag inte göra när jag jobbar och därför går jag ner i vikt.

Min kära TV bestämde sig helt plötsligt för att dö...kortslutning på nån vänster enligt en mer teknikbegåvad släkting. Har verkligen inte råd att köpa ny tv nu. I samma stund som jag insåg att tv:n var sönder såg jag min tilltänkta rosa Ipod flyga sin kos tillsammans med det förnyade träningskortet, en riktigt poetisk syn vill jag lova.
Avsaknaden av tv har i alla fall gjort att jag INTE tittar So you think you can dance nu. Min mor spelar inte det åt mig och sen får jag gå hem till henne och titta på det.
Känner mig faktiskt lite avskärmad från verkligheten när jag inte har tv, och jag som knappt följer några program alls.

Nä nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon och förslagsvis äter frukosten i köket och inte på spårvagnen. Det brukar bli trevligare på det sättet =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0