TV-kväll

Nu är jag hemma efter en rolig jazzlektion. Misstänker dock att jag kommer ha blåmärken över hela kroppen imorgon. Verkar ha slagit i armen i något, minns inte att det hände men kan skönja ett begynnande blåmärke.
Åt upp resten av kladdkakan från i helgen.
Tittar på project runway finalen. Tror jag hejar på Leanne, hon verkar ha gjort snyggast kläder men har inte sett så mycket än. Gillar Kenleys kläder också men tycker  inte hon verkar vara en trevlig person så jag hejar på leanne istället.

Sitter och rensar ut gamla papper från olika kurser. Svårt att veta vad som ska slängas och vad som ska sparas, speciellt innan jag vet vad mitt projekt ska handla om. Skulle vilja sälja en del av mina kursböcker också. Det finns liksom några tusenlappar i bokhyllan som jag skulle kunna stoppas i andra hål.

Ska lägga mig i tid ikväll, och jag menar det verkligen. Typiskt att Breaking Dawn plötsligt blev så spännande.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0