Sommarlov!

Har varit i slottskogen i förmiddags och haft picnic och lyssnat på Symfonikerna. Blev helt underbart soligt väder trots att det var jättemulet och regnet hängde i luften på morgonen.

Sista veckan i skolan på länge är avklarad. I höst blir det uppsats och till våren blir det praktik. Jag kommer inte träffa mina klasskamrater förrän januari. Känns tråkigt men jag vet att jag kommer hålla kontakten med dem som betyder mest för mig. Och det finns ju alltid e-mail och facebook om vi inte hinner träffas. Igårkväll hade vi avslutningsfest med tjejgänget innan alla åker hem. Jag och en tjej till kommer vara kvar i stan över sommaren, två till kommer tillbaka till hösten. Får planera in lite lunch- och fikaträffar till hösten.

Nu har jag en vecka ledigt innan det är dags för jobb.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0