Röda små äckel

Idag blev det stranden på förmiddagen, var fullt med rödmaneter så det blev ett snabbt dopp, tror till och med jag brände mig för det kliade lite på vaden efteråt. Jäkla maneter vad gör dom för nytta egentligen? Tydligen är dom goda att äta för det var en hund som käkade upp en (en blå som tur var). Stackars manet den måste blivit chockad, den har väl inga naturliga fiender egentligen.
Sen åkte jag hem för att fixa lite i lägenheten. Såg verkligen illa ut, ostädat och rörigt. Har rensat ut lite kläder, det känns bättre att shoppa nytt då.

Ska börja göra lite research inför exjobbet nästa vecka. Tänkte starta med att läsa igenom relevanta föreläsningsantecknngar och kurslitteratur. Sen ska jag ta itu med artiklarna. Åh vad svårt det är att motivera sig att plugga under sommaren.

Ska på namnsdagskalas ikväll ska ha på mig en gul klänning med blommor som jag köpte för flera år sedan men aldrig har använt. Måste köpa bröd på vägen, är helt tomt i frysen och jag orkar verkligen inte baka i den gär värmen.

Ut och njut av solen nu!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

precis =) Det tycker jag med!

2009-06-28 @ 22:45:00
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0