Te, bröd och balettvideor

Ytterligare en solig dag, känner mig så glad av detta vädret. Uppe tidigt och promenerade med C i slottskogen, var nästan lite folktomt där. Såg ett gulligt gotlandsrussföl! Är fortfarande lite lätt överförtjust i hästar trots att det var över fyra år sedan jag slutade rida.
Sedan bar det av till födelsedagskalas till moster och lite lek med småkusinerna.

Har en kort arbetsdag imorgon som tur är...sov 11 timmar mellan fredag och lördag efter bara en arbetsdag, hur ska det gå efter denna veckan? Måste skaffa mig bättre sömnvanor.
Har ett möte därefter sen är jag ledig hela eftermiddagen. Ska dansa en eller två klasser hade jag tänkt mig om jag inte blir förkyld.

Nu blir det te och nybakat bröd (mammas bröd, fast det är jag som bakar det). Fick ett tips om att Svenska balettskolan lägger ut videor från deras summer intensive på Göteborgsoperan på youtube, måste kollas upp genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0