Konsertdags

Är helt slut efter en väldigt lång dag. Vaknade sent och fastnade på balkongen alldeles förlänge, sen var jag tvungen springa iväg och köpa mors-dagspresent åt mormor, hade lovat mamma att hjälpa henne med det. Blev snabbmiddag med falukorv för andra dan i rad. Sen fick jag småjogga till spårvagnen för att hinna till genrepet med orkestern, iklädd full begravningsklädsel (=konsert-outfit). Förstår inte att man inte kan hitta en roligare konsertoutfit en helsvart, tycker bättre om svart-vitt som vi hade i musikskolan.
 Konserten gick hyffsat men nu ska det bli skönt att få en paus från spelandet ett tag, har varit väldigt intensiv de senaste veckorna. Var så trött efter konserten att jag struntade i att gå på efterfesten.

Imorgon ska jag åka ut till havet och sola, är verkligen ingen "sola i parken"-tjej. Känns inte rätt att lägga sig i bikini i slottskogen. Vill hellre komma och till havet och få lite frisk luft. Sen ska mor firas!

God natt!

Kommentarer
Postat av: EmmaEriica

Dröm eller Mardröm?

Zlatan som granne?



Kika in i min blogg och kommentera vad du tycker!

Är det en dröm att ha Zlatan som granne eller är det en mardröm??



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

2009-05-31 @ 15:13:50
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0