Kvällsmys

Har efter mycket om och men lyckats ladda upp min labrapport på universitetets sida...vet inte om det är min uppkoppling som gör att allt går så himla segt men till sllut funkade det ändå.
Firar med lite lyxigare variant på kvällsmat: Champagne-te, hembakat bröd och några jordgubbar.
Längtar verkligen tills de svenska jordgubbarna kommer, de är verkligen mycket godare än de utländska inbillar jag mig.

Har blivit lite rädd för att äta vid datorn efter att min väninna råkade hälla ut ett glas apelsinjuice på sin dator, och hon är inte på långa vägar lika klumpig som jag är. Det skulle ju bara fattas att jag blir tvungen att köpa ny dator nu, det är det sista jag har råd med.

Hade  tänkt mig att jag skulle få ordentligt med sömn inatt för en gångs skull. Har ju sovmorgon och även om jag har lite att göra borde jag kunna sova åtta timmar om jag stänger av datorn typ nu...

Har faktiskt bakat brownies också, de står i köket och svalnar. Borde verkligen låta bli att smaka på dem ikväll då kommer jag vara hög på socker i minst en timme till dessutom är de godare efter ett par timmar när de har "kladdat till sig". Ska försäka låta bli att äta en men det blir svårt...mm det luktar så gott.

Håller på att läsa "Mia- sanningen om gömda" av Monica Antonsson. Har läst alla av Maria Erikssons böcker och det är intressant att få läsa om det ur ett annat perspektiv. Recension kommer när jag läst ut den.

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sant det kan hända att dom blir dyra. Men jag tror faktiskt att prislappen kommer passa de flesta. Hon designar för amerikanska target som är ungefär som åhlens. :) Men vi får se :O

2009-05-13 @ 13:11:05
URL: http://linntaastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0