På god väg mot beach09

Varje dag lär man sig något nytt och idag blev livsvisdomen följande: Man ska inte äta kopiösa mängder torkade aprikoser, det tycker inte magen om...

Har fått som sjuk träningvärk i magmusklerna, det gör ont när jag skrattar, nyser och nästan när jag andas också. Det var alla magövningarna på jazzen igår som orsakade det hela...jäkla pilatesövningar. Fortsätter det på det är sättet kommer jag att lägga en bra grund för beach 09...men också bete mig något underligt dagarna efter träningen (ser ju inte klokt ut när man försöker massera bort träningvärken, måste lära mig att sluta göra såna saker in public...)
Som om inte träningsvärken var nog gick jag och tog en klass till idag, fast mer modern jazz den här gången. Blev av med träningsvärken i benen efter 30 min av klassen men magen sitter fortfarande i och lär ju inte bli bättre i morgon.
Det blir i alla fall ingen träning förrän på måndag så jag har gott om tid för att återhämta mig.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en artikel om HRT (alltså hormon-tillskott som ges till kvinnor som är i klimakteriet), misstänker att jag kommer somna snabbt.

Bon nuit!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra helg :)

2009-05-15 @ 00:10:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0