Underbar valborg!

Tror årets valborg var den bästa på länge. Först var vi på cortegen, satt och grillade korv med F's kille och hans gäng. Ska man äta korv ska man grilla den, det blir verkligen mycket godare.
Sen åkte vi hem till F och åt pizza (blev mycket skräpmat på samma kväll) och drack drinkar samtidigt som vi förfasade oss över alla gräsliga bidrag som tävlar i Eurovision song contest. Herregud, är chockad över att inte vissa länder lyckas prestera bättre, skiter dom i om låten är bra eller inte eller är de helt enkelt tondöva och har dålig smak, eller kanske alltihop på samma gång.
Efteråt blev det utgång med mojitos på valand. Det var jätteroligt men musiken var sjukt hög, tror inte jag varit med om värre. Man fick ha öronproppar för att kunna vara på dansgolvet. Helt sjukt. Ser ju inte så snyggt ut med öronproppar men tar hellre det än får hörselskador. Förstår inte hur folk klarade av att vara där inne utan öronpropparna. Undra hur många som har tinnitus idag.

Idag blev det en liten cykeltur till mormor och morfar. Kände att jag behövde röra lite på mig, har ju inte tränat sedan i måndags.
Nu sitter jag och tittar på x-men, borde egentligen sova men tror inte jag kommer kunna sove eftersom jag vänt lite på dygnet. Bättre vänta någon timme och fixa lite i lägenheten så länge.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0