Underbara jazz...

Har varit och tränat idag, jazz, det var tre veckor sen senaste passet och det kändes. Har uppenbarligen inte tränat magen nånting alls under dessa tre veckorna, höll på att dö. Men vig var jag...det är fördelen med uppehåll (den enda) men lär ju ha så mycket träningsvärk så jag knappt kan gå imorgon.

Sitter i soffan med datorn och kollar på Sex and the City och dricker te. Jag älskar verkligen te, när jag går in  i en tebutik blir jag som en 5-åring i en godisaffär. Skulle kunna köpa med mig hela butiken hem, alla spännande te-sorter och alla söta burkar och tekoppar. Tycker mest om fruktiga téer som t.ex höstglöd, citrus- och jordgubbste men chai-te är också gott. Är alltid på jakt efter nya sorter men har satt köpstopp på mig. Har en hel hylla i mitt lilla skafferi fylld med olika tesorter. Fick dessutom tre nya téer i födelsedagspresent: två fruktiga och en med choklad i.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0