Fikakväll

Är precis hemma efter fika på avenyn med L. Alltid trevligt med lite tjejsnack. Var lite hysteriskt ett tag för det hade tydligen varit fotbollsderby idag och avenyn var proppfull av poliser. Himla trevliga människor de där fotbollshuliganerna. Och det är typiskt mig att inte veta om att det är match, finns ju bättre ställen man kan befinna sig på än avenyn vid såna här tillfällen.

Ni sitter jag framför tv:n och tittar på Dirty dancing 2, havana nights. Gillar musiken och dansen, själva storyn är väl som dansfilmer brukar vara. Den börjar tom men based on a true story, hu så himla amerikanskt. I vilket fall som helst tycker jag mycket bättre om den än dirty dancing. Måste vara den enda danstjejen som inte gillar dirty dancing. När Patrick Swayzey säger Nobody puts baby in the corner vill jag helst köra ner huvudet i toan och kräkas...

Har storartade planer på att få mycket vettigt gjort imorgon: skriva returen på senaste rapporten, skriva klart redovisningstexten, baka bröd, städa och rensa ut det sista ur garderoben. När man planerar så mycket är det svårt att få något gjort överhuvudtaget.

Ska göra lite te nu och gå och lägga mig. Känner fruktansvärt tråkig men måste nog gå och lägga mig i tid idag. Läser sista boken i twilight-serien så även om jag lägger mig i tid så kommer jag inte somna förrän vid tolvtiden.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig helg :)

2009-05-21 @ 23:48:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: queenpeach

ha en bra fredag!kolla gärna in min blogg och webshop direkt från bangkok :)

2009-05-22 @ 03:47:18
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0