Underbar helg

Har haft en betydligt soligare helg än jag väntade mig. Alltid trevligt att bli positivt överraskad! Håller på med en liten garderobsutrensning, en väldigt välbehövlig sådan. Har så svårt att slänga saker, borde göra som min kusin. Allt som inte har används på ett år åker bort, no mercy.

Var ute på långpromenad med F idag, avslutade med fika på café M:s uteservering men det var lite i kallaste laget, åtminstone när cappuccinon var uppdrucken.
Igår promenerade jag till M&M och blev bortskämd med både middag och fika. På kvällen såg jag låt den rätte komma in med E och tryckte i mig alldeles för många vindruvor.

Imorgon ska jag åter stänga in mig i en liten datasal dit syre inte har tillträde...känns som ett evighetsprojekt den här uppgiften. Jaja på onsdag ska rapporten in och då är jag av med den.

Planen för denna veckan är att komma igång med dansen igen, har haft ett litet uppehåll på två veckor som antagligen varit rätt välbehövliga men nu känner jag mig rejält rastlös så nu ska jag satsa på att träna 2-3 gånger i veckan, lite lagom. Vill inte pressa mig själv för mycket nu i slutet av terminen måste klara av pluggen också.

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0