Salsaprinsessa

Var på Liseberg och dansade salsa med min härliga vän L, fanns tyvärr inte tillräckligt med killar så vi fick dansa med varandra. Det kanske var tur det för vi velade runt ganska bra ett tag. Jag har dansat singel-salsa (salsa style, salsa shines, latin jazz...eller vad man nu vill kalla det) så jag har koll på grundstegen men när det kommer med en partner i bilden så blir det problem...behöver jag säga att jag är rätt dominant och vill helst föra själv.
Kanske ska bli ett av höstens dansprojekt, lära mig att bete mig normalt när jag dansar med en partner...

Har brutit kontakten med en av mina vänner (har skrivit om den problematiken tidigare), eller hon har brutit med mig man kan se det på två sätt. Känns i alla fall som om det var det rätta, jag är inte intresserad av att ta upp kontakten igen. Vet inte hur känner men det är nog bäst att det blev så här även om det skedde på ett tråkigt sätt.

Nu sitter jag och funderar på om man ska våga åka in till Liseberg trots att vädret ser lite osäkert ut. Känner verkligen inte för att titta på allsång i regnväder. Alternativet är att träna ikväll. Ska ringa E och höra vad hon tycker.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0